یکی از اهداف اصلی شما در زندگی باید رسیدن به استقلال مالی یا ثروتمند شدن باشد. باید تلاش کنید به جایی برسید که آن‌قدر پول داشته باشید تا دیگر هیچ‌وقت نگران بی‌پولی خود نبوده و مدام درگیر مشکلات مالی نباشید. با این کار ذهن شما آزاد می‌شود و می‌توانید انرژی و تمرکز خود را صرف کارهای مهم‌تر کنید.


خبر خوب این است که خوشبختانه امروزه کسب ثروت بسیار راحت‌تر از گذشته است. تعداد افرادی که این روزها کار خود را از صفر شروع می‌کنند و به ثروت فراوان می‌رسند، بسیار زیاد است. با استفاده از اطلاعات و تکنولوژی موجود در تمام جهان می‌توانید به‌سرعت به‌طرف استقلال مالی گام بردارید. دانش و امکانات به‌اندازه‌ی لازم وجود دارند، فقط کافی است از آن‌ها استفاده کنید.


پول در خودش انرژی دارد و بیشتر جذب کسانی می‌شود که به آن احترام بگذارند، از آن درست استفاده کنند و به دیگران کمک و خدمت برسانند. پول از افرادی که از آن استفاده‌ی نادرستی می‌کنند یا آن را بیهوده خرج می‌کنند،‌ فرار می‌کند. کسانی که کارشان را درست و کامل انجام نمی‌دهند، آن‌هایی که پس‌انداز و سرمایه‌گذاری نمی‌کنند، مردمی که مطالعه نمی‌کنند و آموزش نمی‌بینند، افراد ولخرجی که فقط به فکر امروزشان هستند و ... هرگز ثروتمند نخواهند شد.



کار شما این است که ابتدا یک هدف مالی دقیق برای خود تعیین کنید، یعنی یک درآمد مشخص و یک دارایی با رقم یا میزان خاص. از حالا به بعد باید همه‌ی تلاشتان را انجام دهید تا به آن درآمد برسید و آن دارایی را کسب کنید. هرچقدر که می‌توانید از راه درست پول دربیاورید و از آن به‌خوبی استفاده کنید تا کیفیت زندگی خودتان و عزیزانتان را افزایش دهید. مطمئن باشید اگر واقعاً بخواهید و تلاش کنید، بدون شک می‌توانید به ثروت موردنظرتان دست پیدا کنید.